Publikační činnost


 

Václav Leinweber - FINANČNÍ A MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ V KRIZI

Metodika má dvě samostatné části.

První část, která má přibližně 50 stran a obsahuje jednoduchý a přehledný postup jak se chovat v krizi, jaké ukazatele sledovat.

Druhá část má více než 160 stran. Tuto část jsme nazvali „Řeč byznysu“ a obsahuje specifický pohled na vnitropodnikový proces a jeho detailní rozbor a doplňuje část první.

Na 210 stranách tak jsou postupně probrány všechny klíčové oblasti ovlivňující fungování firmy.

Formou rozhovoru zde odpovídáme mimo jiné na otázky:

  • Na jaká „úzká místa“ v podniku se v době finanční krize zaměřit?
  • Jakému výrobku bychom měli dát s omezenými finančními zdroji přednost a proč?
  • Jak přistupovat k dodavatelům a odběratelům v době krize?
  • Jaké indikátory změn na trhu sledovat?
  • Na co se zaměřit z hlediska obchodní strategie?
  • Jak nyní přistupovat k zavádění nových výrobků na trh?
  • Proč sledovat ukazatel Contribution Margin a další důležité ukazatele v době krize a jak je stanovit?
  • Jak zacházet v době krize s úvěry?
  • Jak můžeme přesunout z podniku část rizika?
  • S čím by mělo být spojeno propouštění zaměstnanců?
  • Proč se na vnitropodnikový proces nemáme dívat jen z hlediska běžného účetnictví?