Publikační činnost
Václav Leinweber - FINANČNÍ A MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ V KRIZI Metodika má dvě samostatné části. |
Formou rozhovoru zde odpovídáme mimo jiné na otázky:
- Na jaká „úzká místa“ v podniku se v době finanční krize zaměřit?
- Jakému výrobku bychom měli dát s omezenými finančními zdroji přednost a proč?
- Jak přistupovat k dodavatelům a odběratelům v době krize?
- Jaké indikátory změn na trhu sledovat?
- Na co se zaměřit z hlediska obchodní strategie?
- Jak nyní přistupovat k zavádění nových výrobků na trh?
- Proč sledovat ukazatel Contribution Margin a další důležité ukazatele v době krize a jak je stanovit?
- Jak zacházet v době krize s úvěry?
- Jak můžeme přesunout z podniku část rizika?
- S čím by mělo být spojeno propouštění zaměstnanců?
- Proč se na vnitropodnikový proces nemáme dívat jen z hlediska běžného účetnictví?